Jouw automatische e-mailhandtekening
Professionele communicatie is voor elke organisatie van groot belang. Hoe communiceren jouw medewerkers met zakelijke contacten? Wordt de huisstijl van jouw organisatie consistent toegepast? Dit zijn vragen waar elke organisatie over nadenkt.
E-mail is hierbij een cruciaal onderdeel. Medewerkers sturen dagelijks meerdere e-mails naar diverse contacten. Met onze Exclaimer Cloud oplossing zorgen wij dat jouw medewerkers automatisch een Next Level e-mailhandtekening hebben, die volledig past bij jouw organisatie!
Professionele e-mailhandtekeningen voor alle medewerkers
Met de Exclaimer Cloud oplossing kan jouw organisatie gebruikmaken van professionele e-mailhandtekeningen die automatisch worden toegevoegd aan alle e-mailberichten uit Microsoft 365 (voorheen Office 365). Dit alles regelen wij voor je in de cloud. De gebruiker hoeft hier verder niks voor te doen, alles wordt automatisch ingesteld. Benieuwd hoe wij onze e-mailhandtekening hebben ingesteld? Bekijk hieronder twee voorbeelden.
E-mailhandtekening maken: hoe gaat het in z’n werk?
Wij kunnen bijvoorbeeld centraal instellen dat onder elke e-mail het bedrijfslogo en de contactgegevens van de medewerker worden weergegeven. En het makkelijke is; de gegevens kloppen altijd, want we voegen de contactgegevens namelijk toe vanuit het bestaande gebruikersbeheer.
Naast het logo en de contactgegevens is er natuurlijk nog veel meer mogelijk bij het ontwerpen van de e-mailhandtekeningen. Je kunt ook een banner onder de nieuwe e-mailhandtekening in Outlook plaatsen. Hier kun je bijvoorbeeld een marketinguiting plaatsen zoals een opkomend webinar, een nieuw blog of een nieuw product dat je wilt uitlichten.
Ook is het mogelijk om een start- en einddatum in te stellen voor een specifieke handtekening. Draai je bijvoorbeeld een marketingcampagne en maak je daarbij gebruik van een banner? Dan kun je de handtekening actief zetten in de periode dat deze campagne loopt. Handig, hé?
Om de e-mailhandtekening compleet te maken raden wij zeker aan om een portretfoto toe te voegen van jouw medewerkers. Dit geeft een persoonlijke touch aan elke e-mail die wordt verstuurd. Ook weten klanten en andere contacten direct met wie ze aan het e-mailen zijn. Het is toch leuk om een gezicht bij de naam te plaatsen!