ICT-hulp

Hulp nodig?

Wij staan voor je klaar! Heb je een probleem of een vraag? Je kunt ons bereiken met een supportaanvraag via je taakbalk , bureaublad of ...

Altijd en overal support

Wanneer je met een vraag zit, wil je hier zo snel mogelijk mee geholpen worden. Wij begrijpen dat. Je kunt jouw supportaanvraag op verschillende manieren bij ons indienen. Kies de vorm die jou past:

Via teamviewer
Download via onderstaande button 'Teamviewer' waarmee onze specialisten je op afstand kunnen bijstaan.

Windows en Apple

DOWNLOAD

Via jouw bureaublad

In je taakbalk of op jouw bureaublad vind je de snelkoppeling naar ‘Maak een nieuwe supportticket’. Je herkent deze aan het Tredion logo op jouw bureaublad of het ‘tr’ icoontje in je taakbalk (rechtermuisknop). Vul het formulier in en je supportaanvraag komt rechtstreeks binnen in ons systeem.

Via helpdesk@tredion.nl

Stel eenvoudig jouw vraag door een mail te sturen naar helpdesk@tredion.nl. Jouw vraag wordt automatisch in ons systeem verwerkt.

Urgent? Bel met 0183 610 550

Toch liever direct iemand aan de lijn? Natuurlijk kun je ook rechtstreeks contact opnemen met onze helpdesk!

Welk kanaal je ook kiest, onze specialisten gaan voor je aan de slag! Jouw tijd is geld waard, dus wij zorgen ervoor dat we er alles aan doen om jou zo snel mogelijk weer aan de slag te helpen!

Wij staan voor je klaar

Je kunt ons bereiken op maandag tot en met donderdag van 7:00 uur tot 17:30 uur en op vrijdag van 7:00 tot 17:00.

Storingsdienst

Onze storingsdienst is doordeweeks bereikbaar tot 22:30 uur. Op een zaterdag is onze storingsdienst te bereiken van 09:00 tot 20:00 uur en op zondag van 10:00 tot 19:00 uur.

Wij werken o.a. samen met deze partners: