Altijd en overal support
Wanneer je met een vraag zit, wil je hier zo snel mogelijk mee geholpen worden. Wij begrijpen dat. Je kunt jouw supportaanvraag op verschillende manieren bij ons indienen. Kies de vorm die jou past:
Voor urgente zaken, bel ons direct. Voor wijzigingen of niet-dringende vragen, stuur eenvoudig een e-mail. Wij staan voor je klaar!
Wanneer je met een vraag zit, wil je hier zo snel mogelijk mee geholpen worden. Wij begrijpen dat. Je kunt jouw supportaanvraag op verschillende manieren bij ons indienen. Kies de vorm die jou past:
Via jouw bureaublad
Wist je dat je eenvoudig een supportaanvraag kunt doen via je laptop? Als klant van Tredion zie je het Tr-icoon op je taakbalk of bureaublad (). Klik met de rechtermuisknop op het icoon en kies ‘Maak screenshot en vraag support’. Vul het formulier in, en je aanvraag wordt direct naar ons systeem gestuurd!
Lees onze blog voor meer informatie over het aanmaken van een supportaanvraag.
Stel eenvoudig jouw vraag door een mail te sturen naar helpdesk@tredion.nl. Jouw vraag wordt automatisch in ons systeem verwerkt.
Urgent? Bel met 0183 610 550
Toch liever direct iemand aan de lijn? Natuurlijk kun je ook rechtstreeks contact opnemen met onze helpdesk!
Via TeamViewer
Welk kanaal je ook kiest, onze specialisten gaan voor je aan de slag. Jouw tijd is geld waard, dus wij doen er alles aan om jou zo snel mogelijk weer aan de slag te helpen!
Je kunt ons bereiken op maandag tot en met donderdag van 7:00 uur tot 17:30 uur en op vrijdag van 7:00 tot 17:00 uur.
Onze storingsdienst is doordeweeks bereikbaar tot 22:30 uur. Op een zaterdag is onze storingsdienst te bereiken van 09:00 tot 20:00 uur en op zondag van 10:00 tot 19:00 uur.