Advocatuur & notariaat
Ben jij op zoek naar een betrouwbare en strategische ICT-partner? Wij zijn een partner van hoog niveau, die optimale beveiliging biedt!
Jouw business: advocatuur & notariaat
Als advocaat of notaris word jij dagelijks geconfronteerd met gevoelige en betrouwbare data. Je werkt op verschillende locaties en je wilt overal toegang hebben tot je bestanden. In een notendop zijn dit de uitdagingen waar jij op ICT-gebied tegenaan loopt. Met onze ervaring in de advocatuur weten we precies hoe we jouw uitdagingen kunnen tackelen.
Van onze kant vinden wij ook een uitdaging in de advocatuur, van oudsher een traditioneel ingestelde sector. Digitalisering in de advocatuur en in het notariaat moet verder worden doorgevoerd, aan de hand van de laatste ontwikkelingen. Met de introductie van de moderne werkplek brengen we jouw dienstverlening naar een hoger niveau.
Oplossingen voor notariaat en advocatuur
Tegenover jouw uitdagingen stellen wij een aantal sectorspecifieke oplossingen. Om te beginnen met het belangrijkste: de beveiliging van je data. We bieden een omgeving waarin de laatste standaard op het gebied van cybersecurity wordt geboden. Met ons Security Operation Center zorgen we dat je op toegankelijke wijze gebruik kan maken van de laatste ontwikkelingen op het gebied van security. De Next Level firewalls zorgen voor een perfecte beveiligingsoplossing. Deze firewalls kunnen wij extern monitoren en updaten. Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Lees dan de case van Hertoghs Advocaten hier.
Samenwerken: zo optimaal mogelijk
Ook onze samenwerking met softwareleveranciers voor de advocatuur biedt mogelijkheden. Denk aan de efficiënte afhandeling van je urendeclaratie en dossiermanagement. Als strategisch partner adviseren we je graag bij de pakkettenselectie.
We zien veel mogelijkheden de moderne werkplek slim in te zetten binnen de advocatuur en het notariaat. Optimaal werken met Teams en het samenwerken binnen één document zijn voorbeelden van ontwikkelingen waar je ook als advocaat en notaris je voordeel mee kan doen.
Bereikbaarheid
Met behulp van adoptietrajecten, trainingen en een zeer goed bereikbare helpdesk begeleiden wij de medewerkers. In het geval van een storing wil je zo snel mogelijk weer ‘online’ zijn. Onze helpdesk ‘helpt’ onbeperkt. Zo weet jij waar je maandelijks aan toe bent en neem je zonder terughoudendheid contact met ons op wanneer je een vraag hebt.
Wist je dat?
- Tredion ISO 27001 gecertificeerd is?
- Al onze medewerkers in het bezit zijn van een VOG?
- Wij een ethical hacker in dienst hebben om cybercrime voor te zijn?
- Onze security-oplossing extern geaudit is?
- Wij Microsoft Solutions partner gericht op ‘Modern Work’ zijn?
Next Level ICT: met Tredion ben je klaar voor de toekomst! Wij helpen jou op de manier die bij jou past. Neem contact met ons op of maak hier direct een afspraak.