Jouw IT-collega
Bij onze helpdesk, of Control Center Tredion (CCT), dragen wij er zorg voor dat de continuïteit van klanten wordt gewaarborgd. We helpen klanten niet alleen met snelle vraagstukken als hardware problemen (denk aan een beeldscherm), maar ook met complexere vragen omtrent bijvoorbeeld het Office 365 platform. Bijvoorbeeld met SharePoint, Outlook, Teams en ga zo maar door.
Wij willen niet gezien worden als de IT-leverancier, maar vooral als IT-collega waarmee je samen problemen op kunt lossen. Het grote doel dat wij voor ogen hebben is om onze klanten te ontzorgen. Wij vinden het belangrijk dat er altijd iemand is die op technisch niveau met de softwareleverancier kan schakelen. Dat zijn wij. Samen met jou zorgen we ervoor dat je klaar bent voor de toekomst!
Een werkplek waar je van op aan kunt
Elke hindernis, hoe klein deze ook is, zorgt dat de productiviteit daalt en kan op den duur ook leiden tot ergernis. Problemen met het aansluiten van een tweede beeldscherm? Of lukt het niet om de headset te koppelen aan Microsoft Teams? Dit zijn problemen waar medewerkers regelmatig tegenaan lopen. En dit zijn juist de zaken waar een medewerker zo min mogelijk tijd aan kwijt zou moeten zijn. Jouw medewerkers willen namelijk door met het werk dat voor jouw bedrijf belangrijk is!
Onze overtuiging is dat een medewerker zo min mogelijk tijd kwijt moet zijn aan zaken die niet werken. Daarom is het doel van onze helpdesk om te zorgen dat jouw medewerkers hen zo min mogelijk nodig hebben. Wanneer er onverhoopt iets niet werkt of jouw medewerkers een vraag hebben dan kunnen zij natuurlijk altijd terecht bij onze specialisten. Er staat een team van experts klaar die jouw bedrijf en ICT-omgeving kennen. Niets is zo vervelend als je bedrijfsnaam moeten spellen voordat je geholpen kan worden. Bij ons is dit gelukkig niet het geval, wij kennen onze klanten!
ICT-ondersteuning van Tredion
Wanneer je met een vraag zit, wil je hier zo snel mogelijk mee geholpen worden. Wij begrijpen dat. Je kunt ons bellen, e-mailen of direct via jouw bureaublad een vraag stellen. Welk kanaal je ook kiest, onze specialisten gaan voor je aan de slag. Jouw tijd is geld waard, dus wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer aan de slag kunt!
Onze ruime openingstijden zorgen ervoor dat onze ICT-specialisten altijd beschikbaar zijn wanneer dit nodig is. Van 7:00 uur ’s ochtends tot 17:30 uur ’s avonds zijn wij bereikbaar. Ook hebben we buiten kantooruren storingsdienst. Mocht er na werktijd onverhoopt iets aan de hand zijn, dan kunnen we je tot later in de avond helpen. Zo zorgen we ervoor dat het werk op ieder moment door kan gaan zoals het zou moeten.