Helpdesk
ICT-beheer

Helpdesk

Altijd en overal hulp met jouw ICT-vraagstukken? Onze Next Level helpdesk staat voor je klaar!

afspraak maken neem contact op

Next Level ICT-support

Wij begrijpen als geen ander dat jouw medewerkers het beste presteren wanneer ze een goede werkplek hebben en kunnen terugvallen op ICT-specialisten als er iets niet werkt zoals je wilt. Altijd en overal moeten zij optimaal kunnen werken. Daar moet je van op aan kunnen!

Jouw IT-collega

Bij onze helpdesk, of Control Center Tredion (CCT), dragen wij er zorg voor dat de continuïteit van klanten wordt gewaarborgd. We helpen klanten niet alleen met snelle vraagstukken als hardware problemen (denk aan een beeldscherm), maar ook met complexere vragen omtrent bijvoorbeeld het Office 365 platform. Bijvoorbeeld met SharePoint, Outlook, Teams en ga zo maar door.

Wij willen niet gezien worden als de IT-leverancier, maar vooral als IT-collega waarmee je samen problemen op kunt lossen. Het grote doel dat wij voor ogen hebben is om onze klanten te ontzorgen. Wij vinden het belangrijk dat er altijd iemand is die op technisch niveau met de softwareleverancier kan schakelen. Dat zijn wij. Samen met jou zorgen we ervoor dat je klaar bent voor de toekomst!

Een werkplek waar je van op aan kunt

Elke hindernis, hoe klein deze ook is, zorgt dat de productiviteit daalt en kan op den duur ook leiden tot ergernis. Problemen met het aansluiten van een tweede beeldscherm? Of lukt het niet om de headset te koppelen aan Microsoft Teams? Dit zijn problemen waar medewerkers regelmatig tegenaan lopen. En dit zijn juist de zaken waar een medewerker zo min mogelijk tijd aan kwijt zou moeten zijn. Jouw medewerkers willen namelijk door met het werk dat voor jouw bedrijf belangrijk is!

Onze overtuiging is dat een medewerker zo min mogelijk tijd kwijt moet zijn aan zaken die niet werken. Daarom is het doel van onze helpdesk om te zorgen dat jouw medewerkers hen zo min mogelijk nodig hebben. Wanneer er onverhoopt iets niet werkt of jouw medewerkers een vraag hebben dan kunnen zij natuurlijk altijd terecht bij onze specialisten. Er staat een team van experts klaar die jouw bedrijf en ICT-omgeving kennen. Niets is zo vervelend als je bedrijfsnaam moeten spellen voordat je geholpen kan worden. Bij ons is dit gelukkig niet het geval, wij kennen onze klanten!

ICT-ondersteuning van Tredion

Wanneer je met een vraag zit, wil je hier zo snel mogelijk mee geholpen worden. Wij begrijpen dat. Je kunt ons bellen, e-mailen of direct via jouw bureaublad een vraag stellen. Welk kanaal je ook kiest, onze specialisten gaan voor je aan de slag. Jouw tijd is geld waard, dus wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk weer aan de slag kunt!

Onze ruime openingstijden zorgen ervoor dat onze ICT-specialisten altijd beschikbaar zijn wanneer dit nodig is. Van 7:00 uur ’s ochtends tot 17:30 uur ’s avonds zijn wij bereikbaar. Ook hebben we buiten kantooruren storingsdienst. Mocht er na werktijd onverhoopt iets aan de hand zijn, dan kunnen we je tot later in de avond helpen. Zo zorgen we ervoor dat het werk op ieder moment door kan gaan zoals het zou moeten.

De voordelen van de Tredion helpdesk

  • ✓

    Vanaf 07:00 uur bereikbaar

  • ✓

    Storingsdienst buiten kantoortijden

  • ✓

    Ervaren ICT-specialisten

  • ✓

    Hogere productiviteit van jouw medewerkers

  • ✓

    Geen bandjes, maar persoonlijk contact

  • ✓

    Continuïteit wordt gewaarborgd

  • ✓

    Systeembeheer is standaard inbegrepen

  • ✓

    Vast bedrag per maand

Meer weten over de Tredion helpdesk? Neem dan contact met ons op!

Neem contact op

Next Level cases

Boek jouw vrijblijvende kennismaking!

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen met Next Level ICT? Plan dan een kennismakingsgesprek met één van onze gespecialiseerde ICT-adviseurs. Klik hier afspraak maken

Hier zijn we trots op:

Wat klanten over ons zeggen

IT moet ten dienste staan aan onze praktijk. Het moet mogelijkheden creëren om kwaliteit en efficiëntie te optimaliseren. Twee kernwaarden zijn daarbij van groot belang: veiligheid en betrouwbaarheid. Tredion is een betrokken partner die aantoont de hoge verwachtingen in ondersteuning waar te maken.

Peter van der Westerlaken | Hertoghs Advocaten

Na een zorgvuldige leveranciersselectie stak Tredion er met ‘kop en schouders’ bovenuit. Tredion had het beste verhaal, het best gefaseerde plan én een duidelijke prijs. De praktijk heeft die indruk alleen maar bevestigd: de implementatie van de nieuwe werkwijze werd vlot volgens plan gerealiseerd.

Hans van Willegen | B&T

Het grootste compliment is misschien wel dat onze medewerkers zich serieus genomen voelen door de mensen van Tredion! Er wordt geen drempel ervaren, omdat ze altijd terecht kunnen en altijd goed worden geholpen.

Linda Haak | Dichtbij Kinderopvang

We zijn al meer dan 10 jaar klant van Tredion. In die tijd zijn we hard gegroeid en zijn onze eisen veranderd. Tredion heeft hier altijd goed in meegedacht. Wij willen onze droom waarmaken en vrijuit kunnen ondernemen.

Rudy Palit | BOBA Autismegroep

Tredion heeft de aansluitingen verzorgd tijdens onze digitale verhuizing en alles werkt perfect. Het zijn fijne mensen om mee samen te werken. Jan van Wijgerden, Roy de Bruijn, en de monteurs ook. Ze denken altijd in oplossingen, dat is nu ook weer gebleken!

Peter Vet | All-Om

Tredion zorgt ervoor dat er op elke veerboot goede, gebruiksvriendelijke en veilige WiFi beschikbaar is. Het is fijn om ze over de vloer te hebben. Ze zijn altijd enthousiast en je merkt dat ze er veel verstand van hebben.

Johan Hania | Riveer

Het is fijn dat Tredion meedenkt om ons werkproces te verbeteren. Bovendien filteren ze voor ons alle mogelijke oplossingen en bepalen we samen welke technieken voor ons van waarde zijn. Zo kunnen we als bedrijf het verschil maken ten opzichte van de concurrentie.

Joep van den Broeke | Ciparo

De kracht van Tredion is dat problemen altijd snel worden opgelost. De mensen op de helpdesk zijn luisterend ingesteld: ze zijn geduldig en begripvol. Onze medewerkers hebben zelf contact met de helpdesk: hoe directer, hoe eerder opgelost!

Kees van Willigen | Munio

Tredion is een partner die meedenkt met onze ICT. Ze zijn een sparringpartner, maar geven ook antwoord op specifieke vragen. Ze schakelen goed tussen onze verschillende bedrijven, met verschillende vragen. Omdat ze goed blijven communiceren komen ze altijd met een oplossing.

Michel Deelen | I.D.E.A. Nederland/Energievolutie

Tredion reageert snel en kundig wanneer er zich problemen voordoen. Ongeacht ‘kantoortijden’! Ze zijn flexibel en ze denken mee op strategisch ICT-niveau. Daarnaast informeren ze ons voortdurend over ontwikkelingen op ICT-gebied die voor ons van toepassing kunnen zijn.

Mark Versteegh | MVIE Audiovisuele Techniek

Tredion is met ons een partnership aangegaan! De gedrevenheid, het enthousiasme en de continue bereidheid om met ons mee te denken is onderscheidend. Onze uitdagingen zijn hun uitdagingen.

Edward van der Meijden | Cantrijn

Wij werken o.a. samen met deze partners: