Telefoniekoppelingen
Telecom

Telefoniekoppelingen

Wil je efficiënter werken en je klanten telefonisch beter bedienen? Ontdek wat onze Next Level telefoniekoppeling jou oplevert!

afspraak maken neem contact op

Next Level telefoniekoppeling

Wil je jouw klanten beter en sneller kunnen bedienen? Wil je niet meer hoeven vragen wat de postcode is of hoe de bedrijfsnaam gespeld wordt? En wil je direct de klantkaart in beeld krijgen als je gebeld wordt? Dat kan!

Telefoniekoppelingen van Tredion

Met telefoniekoppelingen van Tredion kies je voor een efficiënte manier van werken wanneer je gebeld wordt door een klant. Met onze Next Level telefoniekoppeling wordt er een koppeling gerealiseerd tussen je telefoontoestel en je CRM-pakket. Deze koppeling is mogelijk vanaf verschillende devices, denk aan een vast toestel, Microsoft Teams, een softphone of Vast-Mobiel integratie (ook wel VaMo genoemd).

Een mooi voorbeeld hiervan is een koppeling met Realworks, het CRM-pakket voor makelaars. Of een koppeling met de huisartsenpost, waarbij de naam direct in beeld verschijnt wanneer ze bellen.

Telefoon koppelen: hoe werkt het?

Wij helpen je graag bij het telefonisch beter bedienen van jouw klanten. Met onze technische kennis maken we jouw werk niet alleen gemakkelijker, maar zorgen we er ook voor dat het leuker is.

Wanneer je ervoor kiest om een koppeling in te stellen tussen je telefoontoestel en het CRM-systeem, kun je vanuit je CRM bellen naar klanten. Wanneer je de klant en het bijbehorende telefoonnummer opzoekt in dit systeem, kun je dit nummer aanklikken en direct bellen. Met één druk op de knop, vanuit je pc, bel je de klant via jouw telefoonoplossing. Dit is zowel mogelijk via een softphone als via een vaste telefoon. Met een mooie benaming noemen we dit VoIP bellen.

VoIP telefonie: wat is het?

VoIP staat voor Voice over Internet Protocol. De naam verklapt het al een beetje; hiermee bel je via internet, in plaats van een analoge of digitale lijn. De gesprekskwaliteit van VoIP telefonie ligt een stuk hoger dan bij analoge of digitale telefonie. Precies wat we willen als jij dagelijks met klanten belt!

Telefonie voor bedrijven: blijvende ontwikkeling

Bij Tredion bekijken we continu of er nieuwe mogelijkheden zijn voor integraties. Wanneer het mogelijk wordt om jouw huidige pakket te koppelen, terwijl dit eerder nog niet mogelijk was, benaderen we jou proactief om te kijken of dit passend is voor jouw situatie. We denken graag met je mee over de best mogelijke oplossing, een oplossing die het werk voor jou en je medewerkers efficiënt(er) maakt.

Daarnaast kunnen wij nieuwe koppelingen bouwen wanneer hier vraag naar is. Vraag ons zeker naar de mogelijkheden; we houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en mogelijkheden.

De voordelen van telefoniekoppelingen bij Tredion

  • ✓

    Je kunt efficiënter werken.

  • ✓

    ICT-specialisten die altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen.

  • ✓

    Wanneer je telefonieomgeving gekoppeld is aan de telefoniekoppeling van Tredion, schakel je bij een inkomende oproep gemakkelijk en snel. Je kunt bijvoorbeeld direct de klantgegevens van de bellende klant openen. Ideaal!

Ben je benieuwd of er voor jouw CRM-systeem een koppeling bestaat? Of dat wij deze voor je kunnen maken?

Onderstaand alle koppelingen die op dit moment klaar zijn voor gebruik:

2Solar, Act!, AFAS, Alexion, Assu, AuditCase, Belco, BouwInfosys, Bullhorn, ByteGear, Carerix, CATSone, Clientbox, Codex, CSS-Car-Systems, Dation, Autotask, DIAS Assurantie, Exact, Exquise, EyeMove, Faster Forward, Freshdesk, Freshservice, Google, Gripp, HubSpot, iDAS, IDEXX Animana, Inserve, Itris Viewpoint, KidsVision, Kolibri, Lightspeed eCom, Lime, Magento 2, Medicom, Mews, MicroHis, Microsoft Dynamics 365, Neoforce, Oase Dental, Odoo, Office365, OutSmart, PerfectView, Pipedrive, Radar, Realworks, RecruitNow, RobinHQ, Salesforce, SAP Business One, ServiceNow, Sherpaan, Simar, Simplex, Simplicate, Smart Stone, Smart Trade, Software Gemak, Store365, Stratech, SuperOffice, Syntess, TaxSys Pro, Teamleader, Tobias AX, TOPdesk, Trengo, Tribe, Twinq, Urios, Visma Djuma, WinTree, XPS, Yellow Yard, Zendesk, Zig en Zoho.

Staat die van jou er niet tussen? Neem contact met ons op, we bekijken graag samen met jou de mogelijkheden!

Neem contact op

Next Level cases

Boek jouw vrijblijvende kennismaking!

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen met Next Level ICT? Plan dan een kennismakingsgesprek met één van onze gespecialiseerde ICT-adviseurs. Klik hier afspraak maken

Hier zijn we trots op:

Wat klanten over ons zeggen

IT moet ten dienste staan aan onze praktijk. Het moet mogelijkheden creëren om kwaliteit en efficiëntie te optimaliseren. Twee kernwaarden zijn daarbij van groot belang: veiligheid en betrouwbaarheid. Tredion is een betrokken partner die aantoont de hoge verwachtingen in ondersteuning waar te maken.

Peter van der Westerlaken | Hertoghs Advocaten

Na een zorgvuldige leveranciersselectie stak Tredion er met ‘kop en schouders’ bovenuit. Tredion had het beste verhaal, het best gefaseerde plan én een duidelijke prijs. De praktijk heeft die indruk alleen maar bevestigd: de implementatie van de nieuwe werkwijze werd vlot volgens plan gerealiseerd.

Hans van Willegen | B&T

Het grootste compliment is misschien wel dat onze medewerkers zich serieus genomen voelen door de mensen van Tredion! Er wordt geen drempel ervaren, omdat ze altijd terecht kunnen en altijd goed worden geholpen.

Linda Haak | Dichtbij Kinderopvang

We zijn al meer dan 10 jaar klant van Tredion. In die tijd zijn we hard gegroeid en zijn onze eisen veranderd. Tredion heeft hier altijd goed in meegedacht. Wij willen onze droom waarmaken en vrijuit kunnen ondernemen.

Rudy Palit | BOBA Autismegroep

Tredion heeft de aansluitingen verzorgd tijdens onze digitale verhuizing en alles werkt perfect. Het zijn fijne mensen om mee samen te werken. Jan van Wijgerden, Roy de Bruijn, en de monteurs ook. Ze denken altijd in oplossingen, dat is nu ook weer gebleken!

Peter Vet | All-Om

Tredion zorgt ervoor dat er op elke veerboot goede, gebruiksvriendelijke en veilige WiFi beschikbaar is. Het is fijn om ze over de vloer te hebben. Ze zijn altijd enthousiast en je merkt dat ze er veel verstand van hebben.

Johan Hania | Riveer

Het is fijn dat Tredion meedenkt om ons werkproces te verbeteren. Bovendien filteren ze voor ons alle mogelijke oplossingen en bepalen we samen welke technieken voor ons van waarde zijn. Zo kunnen we als bedrijf het verschil maken ten opzichte van de concurrentie.

Joep van den Broeke | Ciparo

De kracht van Tredion is dat problemen altijd snel worden opgelost. De mensen op de helpdesk zijn luisterend ingesteld: ze zijn geduldig en begripvol. Onze medewerkers hebben zelf contact met de helpdesk: hoe directer, hoe eerder opgelost!

Kees van Willigen | Munio

Tredion is een partner die meedenkt met onze ICT. Ze zijn een sparringpartner, maar geven ook antwoord op specifieke vragen. Ze schakelen goed tussen onze verschillende bedrijven, met verschillende vragen. Omdat ze goed blijven communiceren komen ze altijd met een oplossing.

Michel Deelen | I.D.E.A. Nederland/Energievolutie

Tredion reageert snel en kundig wanneer er zich problemen voordoen. Ongeacht ‘kantoortijden’! Ze zijn flexibel en ze denken mee op strategisch ICT-niveau. Daarnaast informeren ze ons voortdurend over ontwikkelingen op ICT-gebied die voor ons van toepassing kunnen zijn.

Mark Versteegh | MVIE Audiovisuele Techniek

Tredion is met ons een partnership aangegaan! De gedrevenheid, het enthousiasme en de continue bereidheid om met ons mee te denken is onderscheidend. Onze uitdagingen zijn hun uitdagingen.

Edward van der Meijden | Cantrijn

Wij werken o.a. samen met deze partners: