‘Op zoek naar een moderne oplossing’
“En dat is ook direct de reden waarom we bij Tredion als ICT-partner terecht zijn gekomen”, vertelt Jelmer Lakeveld, financieel directeur van Anur. “Wij zijn gevestigd in Giessen, in het Land van Heusden en Altena. Buiten dat Tredion een goede naam heeft als betrouwbare ICT partij, is het ook een voordeel dat we gemakkelijk bij elkaar kunnen binnenstappen.” Voorheen maakte Anur gebruik van de automatisering van de Zwanenberg Food Group inclusief een Zwanenberg-server op locatie. In hun nieuwe, zelfstandige situatie, waren zij op zoek naar een moderne oplossing. Jelmer: “Tredion heeft dat ‘van scratch’ goed aangepakt. De belangrijkste oplossing die zij ons hebben geboden is de overgang naar de Cloud en het gebruik van Microsoft 365.”
‘ICT speelt een belangrijke rol’
Anur maakt nu volop gebruik van de moderne werkplek: Microsoft Office, SharePoint en het gebruik van Teams heeft onder invloed van corona een enorme vlucht genomen. Marc-Jan Alblas, die als accountmanager van Tredion de contactpersoon is voor Anur: “Anur heeft een aantal heel duidelijke doelstellingen. ICT speelt een belangrijke rol om die doelstellingen te realiseren!” Jelmer: “We gaan ook steeds meer gebruik maken van de apps die Microsoft 365 te bieden heeft: de mogelijkheden zijn eindeloos!” Beveiliging is altijd een belangrijk punt in de dienstverlening van Tredion. Zowel de software als de werkplekken zijn optimaal beveiligd. Daarnaast verzorgt Tredion ook de vaste én mobiele telefonie van Anur.
‘Kundig en geduldig’
Jelmer: “Ik ben blij dat we deze keuze gemaakt hebben. Wij waren op zoek naar een ICT-partner die ons volledig kan ontzorgen. In Tredion hebben we die gevonden! De betrouwbaarheid is groot en we kunnen altijd terecht bij de helpdesk. We krijgen altijd kundige en geduldige medewerkers te spreken. Ze zijn goed bereikbaar en bieden snelle oplossingen.” Behalve met de medewerkers van de helpdesk, heeft Jelmer weinig contact met Tredion. “Wij zijn praktisch ingestelde mensen, druk met onze dagelijkse gang van zaken. Als de ICT doet wat het moet doen, zitten we niet te wachten op ongevraagd advies. Ook daarmee helpt Tredion ons naar the Next Level!”
Ook Next Level ICT?
Neem dan contact met ons op of plan direct een afspraak in. We helpen je graag verder met jouw ICT-uitdagingen!
Plan een afspraak
