‘Ons ICT-lot ligt in hun handen’
case

‘Ons ICT-lot ligt in hun handen’

Door de dienstverlening van Tredion hebben Marloes Lammers en Vanessa Huygen van Dyck-Jagersma geen omkijken naar de ICT voor HuygenLammers Advocaten.

‘Ondernemers fiscaal ontzorgen’

HuygenLammers Advocaten

Vanessa Huygen van Dyck-Jagersma en Marloes Lammers vormen met HuygenLammers Advocaten een fiscaal advocatenkantoor. Ze houden zich bezig met fiscaal procesrecht en fiscaal strafrecht. Vanessa en Marloes procederen en ontzorgen op die manier de ondernemer die een geschil heeft met de Belastingdienst of het Openbaar Ministerie. Marloes richt zich vooral op het fiscale – straf – recht, waarin ze ondernemers bijstaat op het gebied van boekencontroles, vragenbrieven en – btw – fraudes. Vanessa dient als fiscaal advocaat voornamelijk het belang van particulieren. Zo staat zij mensen bij die willen inkeren, een buitenlandse structuur willen oplossen of verzeild zijn geraakt in het fiscale strafrecht. Zowel Marloes als Vanessa stellen hun cliënten centraal, zoals ze zichzelf door Tredion centraal gesteld voelen.

Klantcase HuygenLammers Advocaten 2

‘Digitale veiligheid speelt bij ons een grote rol’

“In eerste instantie, toen wij net begonnen in 2021”, vertelt Marloes, “heeft mijn echtgenoot wat ICT-taken op zich genomen. Maar dat hebben we al snel uitbesteed, omdat we volledig ontzorgd wilden worden. Vanuit mijn vorige werkgever was ik bekend met de dienstverlening van Tredion. Ik had goede ervaring met hen, op het gebied van meedenken en proactief handelen.” Marloes vervolgt: “In de advocatuur speelt digitale veiligheid een grote rol. We werken veel met privacygevoelige informatie en zakelijk vertrouwelijke data. We waren dus concreet op zoek naar veilige en betrouwbare ICT, maar wel in Jip-en-Janneketaal. Zodat we het zelf kunnen begrijpen!”

‘Zij zijn ons toevluchtsoord’

Marc-Jan Alblas is vanuit Tredion de contactpersoon voor Marloes en Vanessa. “Wij verzorgen voor Huygen Lammers Advocaten een Managed Firewall en Managed WiFi. Daarnaast vallen zij natuurlijk terug op onze helpdesk en nemen wij het systeembeheer voor onze rekening.” Marloes: “In feite ligt ons ICT-lot in handen van Tredion. Dat is gebaseerd op vertrouwen. Tredion heeft ruime ervaring in de advocatuur en weet dus precies welke veiligheidseisen spelen. Ze zorgen dat alle ICT-gerelateerde diensten voldoen aan die eisen. Wij hebben daar geen omkijken naar.” Marloes vervolgt: “En wanneer we vragen hebben, worden we altijd heel snel en behulpzaam te woord gestaan door de mensen van de helpdesk. Geen vraag is te veel of te dom. We worden nooit teleurgesteld, ze zijn echt ons toevluchtsoord!”

‘We verwijzen relaties graag naar Tredion’

Marloes: “We werken met Microsoft 365 standaard vanuit de cloud. Het systeembeheer verzorgt Tredion en zoals gezegd zijn we zeer tevreden over de helpdesk. Daarnaast wordt goed met ons meegedacht over de wijze waarop we SharePoint en Teams veilig kunnen gebruiken. In Teams delen we bijvoorbeeld geen schermen, op advies van Tredion.” Tot slot: “Wij worden specialistisch ontzorgd: Tredion maakt het met hun dienstverlening zo makkelijk mogelijk voor ons. Wij kunnen daardoor veilig en bereikbaar functioneren. We zijn heel blij dat Tredion achter ons staat. We verwijzen relaties dan ook graag door, zodat zij ook van Next Level ondersteuning gebruik kunnen maken!”

Ook Next Level ICT?

Neem dan contact met ons op of plan direct een afspraak in. We helpen je graag verder met jouw ICT-uitdagingen!

Plan een afspraak

Klantcase HuygenLammers Advocaten 3

 

Meer cases

Wij werken o.a. samen met deze partners: