Maak kennis met Marc van Erp,
hij vertelt je er graag meer over
Adviseur / ICT Strateeg
Stuur een e-mailNa de versoepeling van 10 februari waar winkeliers bestellingen mogen laten ophalen, mogen winkeliers vanaf 3 maart ook klanten laten winkelen op afspraak! Dit geldt voor alle niet-essentiële winkels, van meubelboulevards en autoshowrooms tot winkels in de winkelstraten. Hier zijn een aantal voorwaarden voor opgesteld, namelijk maximaal twee klanten per verdieping tegelijkertijd, het winkelmoment moet minimaal vier uur van tevoren gereserveerd worden en de tijdssloten duren minimaal 10 minuten. Wij leggen je in dit blog uit hoe jouw klanten zelf hun winkelafspraak (of afhaalmoment) kunnen plannen zonder dat jij hier omkijken naar hebt of dat er dubbel gereserveerd wordt!
Klanten die iets in jouw winkel willen kopen moeten vanuit huis de winkelafspraak reserveren. Je kunt hierbij kiezen tussen het reserveren via de telefoon of via internet. Onze oplossing? Wij maken voor jou een pagina waar jouw klanten zelf hun winkelafspraak kunnen kiezen. Via een link kun je jouw klanten toegang geven tot deze pagina. Jouw klant ziet op deze pagina welke tijden nog beschikbaar zijn. Wanneer er een tijd gekozen wordt zal deze verdwijnen uit de beschikbare tijden en krijgen zowel jij als jouw klant een bevestiging. Makkelijk toch?
Bij Tredion maken we ook gebruik van reserveringspagina’s. Je kunt zelf de kleuren kiezen en een logo toevoegen. De pagina is opgebouwd uit drie onderdelen:
Benieuwd hoe onze pagina eruitziet? Bekijk dan onze reserveringspagina als voorbeeld. Hier kun je een afspraak inplannen met een van onze adviseur!
Als jouw reserveringspagina up en running is, kun je aan de slag. Wij hebben ze voor je op een rij gezet:
Stap 1: Stuur de link naar de klant die wil reserveren.
Stap 2: De klant klikt op de link en kiest een van de aangeboden tijden. Er zit minimaal vier uur tussen de reserveringstijd en de ophaaltijd.
Stap 3: De klant ontvangt een afspraakbevestiging met alle praktische informatie voor het veilig winkelen in de winkel.
Stap 4: De klant komt alleen naar de winkel. Per verdieping van de winkel mogen maximaal twee klanten winkelen.
Stap 5: De winkelafspraak duurt minimaal 10 minuten.
Stap 6: Betalen doet de klant zoveel mogelijk contactloos in de winkel.
Dat kan. Neem contact op met onze adviseur Marc van Erp. We helpen je graag verder. Slim en snel geregeld!
Ik wil een eigen reserveringspagina
Maak kennis met Marc van Erp,
hij vertelt je er graag meer over
Adviseur / ICT Strateeg
Stuur een e-mail