Update: Next Level systeembeheer online

Update: Next Level systeembeheer online

Dag in dag uit zijn wij bezig met het veilig en up-to-date houden van jouw systemen. Veel van deze werkzaamheden regelen wij op de achtergrond, zodat je hier geen last van hebt. Via deze weg willen we je graag informeren over onze nieuwe en verbeterde manier van systeembeheer.

Tredion collega's helpdesk aan het werk

Wat verandert er?

De aankomende periode gaan wij gefaseerd de geoptimaliseerde versie van het systeembeheer uitrollen. Onderstaand de belangrijkste wijzigingen van deze update:

  • Meer werkzaamheden op de achtergrond
  • Minder pop-ups (meldingen)
  • Minder tijd van jou nodig

Waarom deze update?

Het wordt steeds belangrijker dat jouw systemen up-to-date zijn. Hierdoor is jouw ICT-omgeving namelijk minder vatbaar voor bedreigingen van buitenaf. Ook functioneren je systemen simpelweg beter wanneer ze up-to-date zijn. Wij begrijpen dat jouw medewerkers hier zo min mogelijk tijd aan kwijt willen zijn. Daarom heeft ons platform team de afgelopen tijd hard gewerkt aan deze update waardoor er minder handelingen nodig zijn van jouw medewerkers.

Wat betekent dit voor jou?

We zullen je niet meer ‘lastigvallen’ met de vraag om updates uit te voeren. Dit wordt volledig geautomatiseerd. Een melding die je nog wel zal ontvangen is een melding om het systeem te herstarten wanneer dat nodig is. Deze kun je nu langer uitstellen dan voorheen als het bijvoorbeeld even niet uitkomt.

Kortom, jouw systemen worden vanaf nu nog meer geautomatiseerd geüpdatet op de achtergrond. Zo zorgen wij dat jouw systemen nog sneller up-to-date zijn en dus minder vatbaar voor bedreigingen van buitenaf.

Heb je vragen over ons beheer? Neem dan gerust contact op met Jeroen Raus, één van onze collega’s uit het platform team.

Neem contact op

Wij werken o.a. samen met deze partners: