Persoonlijk contact in een digitale wereld
Blog

Persoonlijk contact in een digitale wereld

In het bewogen jaar 2021 zijn onze klanten nog meer gaan thuiswerken. In het verlengde daarvan is ook het hybride werken toegenomen: vanuit kantoor vergaderen met thuiswerkende collega’s. Nu werpen we onze blik vooruit. Ook in het komende jaar willen we jullie voorzien van onze Next Level dienstverlening!

Persoonlijk contact in een digitale wereld

Blog Jan van Wijgerden

Helaas hebben de logistieke problemen in de wereld zijn invloed gehad… De chips waren op, wat voor de levering van laptops en andere hardware in sommige gevallen voor een vertraging in de levertijd zorgde van wel twee maanden. Als gevolg van de coronacrisis is de digitalisering in het MKB in een stroomversnelling geraakt. Ik denk dat heel het proces met zo’n vijf jaar versneld is. Naar mijn verwachting hebben we daar in de toekomst profijt van.

Begroeten van nieuwe collega’s

Tredion heeft een goed jaar gehad! We hebben een aantal nieuwe collega’s mogen begroeten. Het liefste doe je een intake niet digitaal en kijk je elkaar in de ogen. Het is ons ondanks deze fysieke beperkingen toch gelukt goede mensen te werven!

Nog meer aandacht voor cybersecurity

2021 heeft bij ons in het teken van cybersecurity gestaan. Er werden dit jaar aanzienlijk veel bedrijven slachtoffer van cybercriminaliteit. Met het grote lek bij Log4j is daar een heel grote bedreiging bij gekomen aan het einde van dit jaar. Wij nemen de uitdaging op het gebied van cybersecurity mee naar het nieuwe jaar. Het wordt steeds belangrijker onze klanten te beveiligen tegen cyberaanvallen. Het is ons streven in 2022 veiligheid van de eigen ICT-omgeving op de agenda van directies in het MKB te krijgen! We benadrukken deze topprioriteit met de invoering van drie additionele diensten op het gebied van cybersecurity.

Digitalisering doorzetten

Onze andere topprioriteit is het doorzetten van de digitalisering. Op dat vlak willen we het goede voorbeeld geven: we komen met een platform waarop we met onze klanten in hun eigen digitale omgeving gegevens en kennis delen. Je kan op dat platform bijvoorbeeld de status van je netwerk bekijken, we plaatsen video’s en geven tips & tricks.

Verder zijn aandachtspunten de focus op het opleiden van onze eigen mensen, het inkopen van technologie en het uitbreiden van het adoptieteam: naast de technische aspecten besteden we meer en meer aandacht aan implementatie en adoptie.

Zo persoonlijk mogelijk

We blijven innoveren, we gaan natuurlijk voor Next Level ICT! Bijvoorbeeld op het gebied van van virtual reality-brillen. Deze brillen zetten we in om het vergaderen op afstand zo persoonlijk mogelijk te maken. Benieuwd hoe we dit in de praktijk toepassen? Bekijk de video van onze keynote in virtual reality. Naar mijn mening staan we aan de vooravond van het breed inzetbaar maken van deze noviteit.

Een andere diepe wens is het organiseren van klant-events in 2022: we willen contact. We hebben jullie gemist!

Tot slot wil ik namens geheel Team Tredion al onze klanten bedanken voor hun vertrouwen. We wensen iedereen fijne feestdagen, een prettige jaarwisseling en een gezond 2022!

Meer weten over dit artikel?

Maak kennis met Jan van Wijgerden,
hij vertelt je er graag meer over

Directeur / ICT Strateeg

Stuur een e-mail
Jan van Wijgerden

Meer artikelen

Wij werken o.a. samen met deze partners: