Ontdek efficiënt taakbeheer met Microsoft 365
Event

Ontdek efficiënt taakbeheer met Microsoft 365

Wil jij op efficiënte wijze overzicht houden over je verschillende taken binnen Microsoft 365? Zowel collectief, met Planner, als individueel met To Do? Schrijf je dan in voor ons webinar ‘Taakbeheer met Microsoft 365’. Lisa Knegten verzorgt het webinar en licht in deze blog alvast een tipje van de sluier op!

Ontdek efficiënt taakbeheer met Microsoft 365

Het webinar is op woensdag 12 juni van 11:30 tot 12:30 uur.

Voorbeelden

We bespreken bijvoorbeeld wat de beste manier is voor het bijhouden van je eigen dag- en weekplanning. Maar ook uitdagende voorbeelden, waarbij taken verdeeld, beheerd en opgevolgd moeten worden binnen teams komen aan de orde. Of taken voor projecten die over een langere periode lopen waarbij je met externe personen samenwerkt.

Wat kun je verwachten?

Tijdens dit interactieve webinar gaan we in op verschillende mogelijkheden van efficiënt taakbeheer binnen Microsoft 365. We delen praktische voorbeelden en ‘best practices’ om je te helpen starten met het inrichten en optimaliseren van je taakbeheer. Daarbij richten we ons specifiek op twee onderdelen en geven we een ‘sneak peek’ van een nieuwe ontwikkeling. Je zult zien dat er veel functionaliteiten zijn die je werk vergemakkelijken.

Planner, To Do & Loop

We bespreken Microsoft Planner: ontdek hoe je groepstaken kunt beheren met deze teamgerichte toepassing. Leer hoe je Microsoft To Do kunt gebruiken voor persoonlijk taakbeheer, waarbij taken geïntegreerd worden, onder andere vanuit Microsoft Planner en Outlook. Ook Microsoft Loop komt kort aan de orde. Dit is een nieuwe app, die taakbeheer in alle applicaties integreert die je vaak gebruikt.

Voor wie is dit webinar?

Functioneel takenbeheer is een aanvulling op het gebruik van Microsoft Teams. Dit webinar is perfect voor iedereen die al gebruikmaakt van Microsoft Teams en die op zoek is naar manieren hun taakbeheer te stroomlijnen en efficiënter te werken binnen hun organisatie.

De visie van Tredion op takenbeheer

Bij Tredion geloven we dat de overgang naar een digitale werkplek slechts het begin is. Echt succes wordt behaald door het optimaliseren en efficiënt gebruiken van beschikbare tools. Dit webinar biedt, behalve een duik in de functionaliteiten van Microsoft 365, ook strategieën om deze tools effectief te benutten binnen jouw team en organisatie.

Webinar terugkijken

Het webinar is al gehouden, maar als je het hebt gemist, kun je de opname hieronder bekijken. Heb je vragen? Neem gerust contact op.

Meer weten over dit artikel?

Maak kennis met Lisa van Rijn-Knegten,
ze vertelt je er graag meer over

Microsoft 365 Adoptie Specialist

Stuur een e-mail
Lisa van Rijn-Knegten

Meer artikelen

Wij werken o.a. samen met deze partners: