Maak kennis met Lisa van Rijn-Knegten,
ze vertelt je er graag meer over
Microsoft 365 Adoptie Specialist
Stuur een e-mailWanneer je met een vraag zit, wil je natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden. Wij begrijpen dat. Je kunt jouw supportaanvraag daarom op verschillende manieren bij ons indienen. Je kunt ons natuurlijk mailen of bellen, maar je hebt nóg een optie! Je kunt namelijk makkelijk en snel een vraag inschieten via jouw taakbalk of bureaublad. Hoe je dit doet? Dat leg ik je uit in deze blog inclusief instructievideo!
In onderstaande video leg ik je uit hoe je een supportaanvraag maakt als klant van Tredion. Liever geen video? Lees dan hieronder verder voor de uitleg per stap.
In je taakbalk of op jouw bureaublad vind je de snelkoppeling naar ‘Vraag support aan’. Je herkent deze aan het ‘tr’ icoontje. Als je hierop klikt opent er een formulier. Wanneer je het formulier invult komt je supportaanvraag rechtstreeks binnen in ons systeem. In het formulier vul je in wat het probleem is, hoe urgent de vraag is en wie er last van heeft. Je naam, e-mailadres en telefoonnummer vul je eenmalig in. De volgende keer dat je een supportaanvraag doet zullen deze gegevens meteen voor je worden ingevuld. Als je de aanvraag verstuurt weet onze helpdesk direct vanaf welk apparaat je deze hebt ingeschoten. Nu kunnen ze direct aan de slag met jouw vraag! Makkelijk hé?
Als je de supportaanvraag hebt gedaan ontvang je een e-mail ter bevestiging. Dit betekent dat de aanvraag is ontvangen door onze helpdesk. Jouw vraag wordt op basis van urgentie opgepakt door één van onze collega’s. Als je aanvraag succesvol is afgerond sturen wij jou een e-mail.
Als het noodzakelijk is om te bellen, omdat we bijvoorbeeld meer informatie nodig hebben, dan nemen we telefonisch contact met je op.
Samenvattend maak je een supportaanvraag in 4 simpele stappen:
Stap 1: Klik op het ‘tr’ icoon.
Stap 2: Vul het formulier in.
Stap 3: Je ontvangt een bevestigingsmail wanneer jouw aanvraag is ontvangen.
Stap 4: Je ontvangt een e-mail (of telefoontje) wanneer jouw aanvraag is afgerond.
Via deze weg kun je makkelijk en snel een supportaanvraag doen. Heeft jouw vraag spoed? Aarzel dan niet en bel direct onze helpdesk!
Vind je het lastig om jouw probleem te omschrijven of weet je niet goed wat er aan de hand is? Dan kun je ook een screenshot toevoegen. Je kunt bijvoorbeeld de foutmelding toevoegen die jij op dat moment in beeld ziet. Dit doe je door het ‘dakje’ te openen en op de rechtermuisknop te klikken. Je kunt vervolgens kiezen voor ‘Maak screenshot en vraag support aan’.
Vragen over deze blog? Of wil je meer weten over de Next Level ICT-oplossingen van Tredion? Neem dan gerust contact met mij op.
Neem contact op
Maak kennis met Lisa van Rijn-Knegten,
ze vertelt je er graag meer over
Microsoft 365 Adoptie Specialist
Stuur een e-mail