In augustus ben ik begonnen bij Tredion als ICT Engineer Supportdesk. Wij noemen het intern ook wel systeem beheer online (SBO). In mijn functie ben ik het eerste aanspreekpunt voor gebruikers als er technische vragen zijn of als er ondersteuning nodig is met betrekking tot IT-vraagstukken. Binnen ons team ben ik niet alleen bezig met het beantwoorden en oplossen van vragen, maar ook met het proactief beheer om ervoor te zorgen dat het systeem van de klant optimaal blijft werken.
Een bijzondere start
Starten in deze tijd maakte het voor mij nog wel wat spannender, ook omdat ik nog bezig ben met het afronden van mijn opleiding. Dat loopt nu natuurlijk ook anders. Gelukkig werd ik met open armen ontvangen bij Tredion, waar al mijn collega’s klaarstaan om te helpen. Zo werd ik in het begin fijn ingewerkt en kan ik ook nu met al mijn vragen terecht bij mijn collega’s. Ik kan zeker zeggen dat ik de juiste keuze heb gemaakt en ben dan ook blij dat ik binnen dit ontzettend leuke team kan en mag werken!
‘Wat werken bij Tredion voor mij leuk maakt is de waardering die je krijgt van klanten die je verder helpt.’
Wat werken bij Tredion voor mij leuk maakt is de waardering die je krijgt van klanten die je verder helpt. Ook vind ik het leuk dat elk belletje dat binnenkomt weer een nieuw vraagstuk is, waardoor je toch heel divers bezig bent gedurende de dag. Binnen Tredion vind ik de gedrevenheid van de collega’s geweldig, iedereen staat klaar om je te helpen. En iedereen staat open om meer te leren en kennis te delen binnen (en buiten) de organisatie.
Next Level betekent voor mij…
Het verder meedenken met de klanten, zodat we samen kunnen zorgen dat zij klaar zijn voor de toekomst. Zeker in deze tijd, waarin veel mensen thuiswerken, is het belangrijk dat de klant veilig en efficiënt te werk kan gaan.
Wil jij meer weten over Next Level werken bij Tredion? Neem dan een kijkje op onze werken bij website en leer Team Tredion kennen!
Werken bij Tredion