Stel jouw Out of Office in
Bekijk in onderstaande video stap voor stap hoe je jouw Out of Office instelt in de nieuwe Outlook. Werk je nog in de oude versie van Outlook? Klik dan hier.
Liever lezen? Hieronder vind je een uitgebreide uitleg over hoe je de automatische antwoorden instelt.
Waarom een afwezigheidsassistent gebruiken?
Met een Out of Office-bericht, ook wel bekend als automatische antwoorden of afwezigheidsassistent, laat je collega’s, klanten en andere contacten automatisch weten dat je tijdelijk niet bereikbaar bent en wanneer je weer beschikbaar bent. Of je nu op vakantie bent, met verlof gaat of tijdelijk niet bereikbaar bent, dit voorkomt misverstanden en houdt de communicatie professioneel.
Stappenplan voor automatische antwoorden in Outlook
Met deze stappen zorg je ervoor dat je afwezigheid duidelijk wordt gecommuniceerd, zowel binnen als buiten je organisatie. Bekijk de video voor extra tips of pas direct jouw automatische antwoorden aan!
Meer Microsoft 365 tips?
Benieuwd naar de mogelijkheden van Microsoft 365? Bekijk dan ons YouTube-kanaal en abonneer om op de hoogte te blijven van handige tips & tricks!
Bezoek ons YouTube-kanaal