Artificial Intelligence

Microsoft Copilot Studio

Maak met Copilot Studio eenvoudig gebruiksvriendelijke AI-chatbots die jouw interne werkprocessen verbeteren.

afspraak maken Contact

AI-chatbots die echt werken

Met Copilot Studio ontwikkel je slimme AI-chatbots, oftewel copilots, die speciaal zijn ontworpen om jouw interne processen te stroomlijnen. Deze assistenten integreren naadloos in je Microsoft Teams-omgeving en stellen je medewerkers in staat om direct toegang te krijgen tot essentiële informatie. Met Copilot Studio kun je gesprekken ontwerpen, kennis toevoegen, acties automatiseren en resultaten monitoren, zodat de chatbots effectief kunnen communiceren en taken uitvoeren binnen je organisatie.

Concrete toepassingen van AI-chatbots

Onze chatbots maken interne informatie, zoals werkinstructies en handleidingen, eenvoudig toegankelijk voor je medewerkers. Stel je voor dat je personeelsreglement, vakantie- of mobiliteitsregeling allemaal binnen handbereik zijn via een krachtige, maar zeer gebruiksvriendelijke chatbot in je Microsoft Teams-omgeving.

Voordelen van Copilot Studio op een rij:

  • Maatwerkoplossingen: Ontwikkel AI-chatbots afgestemd op de specifieke behoeften van jouw organisatie, voor effectieve communicatie en taakuitvoering.

  • Snelle en eenvoudige implementatie: Binnen een uur beschik je over een volledig functionele chatbot die direct is gekoppeld aan je interne documenten.

  • Gerichte informatievoorziening: In plaats van een algemene vraagbaak, biedt Copilot Studio de mogelijkheid om specifieke chatbots te ontwikkelen voor verschillende onderwerpen, zodat medewerkers snel de informatie vinden die ze nodig hebben.

  • Veilig en betrouwbaar: De chatbots werken binnen je bestaande Microsoft-netwerk, waardoor alle informatie veilig en afgeschermd blijft.

Wil je weten hoe AI-chatbots jouw organisatie kunnen versterken? Maak vandaag nog een afspraak voor een persoonlijk adviesgesprek.

Plan een afspraak

Meer over Artificial Intelligence

Hier zijn wij trots op:

Wat klanten over ons zeggen:

IT moet ten dienste staan aan onze praktijk. Het moet mogelijkheden creëren om kwaliteit en efficiëntie te optimaliseren. Twee kernwaarden zijn daarbij van groot belang: veiligheid en betrouwbaarheid. Tredion is een betrokken partner die aantoont de hoge verwachtingen in ondersteuning waar te maken.
Peter van der Westerlaken | Hertoghs Advocaten
Na een zorgvuldige leveranciersselectie stak Tredion er met ‘kop en schouders’ bovenuit. Tredion had het beste verhaal, het best gefaseerde plan én een duidelijke prijs. De praktijk heeft die indruk alleen maar bevestigd: de implementatie van de nieuwe werkwijze werd vlot volgens plan gerealiseerd.
Hans van Willegen | B&T
Het grootste compliment is misschien wel dat onze medewerkers zich serieus genomen voelen door de mensen van Tredion! Er wordt geen drempel ervaren, omdat ze altijd terecht kunnen en altijd goed worden geholpen.
Linda Haak | Dichtbij Kinderopvang
We zijn al meer dan 10 jaar klant van Tredion. In die tijd zijn we hard gegroeid en zijn onze eisen veranderd. Tredion heeft hier altijd goed in meegedacht. Wij willen onze droom waarmaken en vrijuit kunnen ondernemen.
Rudy Palit | BOBA Autismegroep
Tredion heeft de aansluitingen verzorgd tijdens onze digitale verhuizing en alles werkt perfect. Het zijn fijne mensen om mee samen te werken. Jan van Wijgerden, Roy de Bruijn, en de monteurs ook. Ze denken altijd in oplossingen, dat is nu ook weer gebleken!
Peter Vet | All-Om
Tredion zorgt ervoor dat er op elke veerboot goede, gebruiksvriendelijke en veilige WiFi beschikbaar is. Het is fijn om ze over de vloer te hebben. Ze zijn altijd enthousiast en je merkt dat ze er veel verstand van hebben.
Johan Hania | RiveerRiveer
Het is fijn dat Tredion meedenkt om ons werkproces te verbeteren. Bovendien filteren ze voor ons alle mogelijke oplossingen en bepalen we samen welke technieken voor ons van waarde zijn. Zo kunnen we als bedrijf het verschil maken ten opzichte van de concurrentie.
Joep van den Broeke | Ciparo
De kracht van Tredion is dat problemen altijd snel worden opgelost. De mensen op de helpdesk zijn luisterend ingesteld: ze zijn geduldig en begripvol. Onze medewerkers hebben zelf contact met de helpdesk: hoe directer, hoe eerder opgelost!
Kees van Willigen | Munio
Tredion is een partner die meedenkt met onze ICT. Ze zijn een sparringpartner, maar geven ook antwoord op specifieke vragen. Ze schakelen goed tussen onze verschillende bedrijven, met verschillende vragen. Omdat ze goed blijven communiceren komen ze altijd met een oplossing.
Michel Deelen | I.D.E.A. Nederland/Energievolutie
Tredion reageert snel en kundig wanneer er zich problemen voordoen. Ongeacht ‘kantoortijden’! Ze zijn flexibel en ze denken mee op strategisch ICT-niveau. Daarnaast informeren ze ons voortdurend over ontwikkelingen op ICT-gebied die voor ons van toepassing kunnen zijn.
Mark Versteegh | MVIE Audiovisuele Techniek
Tredion is met ons een partnership aangegaan! De gedrevenheid, het enthousiasme en de continue bereidheid om met ons mee te denken is onderscheidend. Onze uitdagingen zijn hun uitdagingen.
Edward van der Meijden | Cantrijn