‘Nu weten we wat we gemist hebben’
Station88 verbindt ondernemers en stimuleert innovatie. Met onze service zijn wij voor hen van toegevoegde waarde.
‘Inspireren, motiveren en bewustwording’
Station88 is het ‘Huis voor ondernemerschap & innovatie’, wat zich direct naast het Centraal Station van Tilburg bevindt. Midden in de bruisende spoorzone, die is omgedoopt tot innovatie- en data-gebied. Station88 is er voor ondernemers in Midden-Brabant. Ze delen kennis, creëren bewustwording, inspireren en motiveren zodat ondernemers met hun onderneming kunnen groeien en versnellen. Ze zijn de schakel tussen ondernemers en de overheid. Dat doen ze door het organiseren van – online – evenementen, zoals inspiratiesessies, seminars, workshops & webinars. Zoals je misschien weet, is Tredion sinds de zomer van 2021 strategisch partner van Station88 én hebben wij een nieuwe locatie geopend in Gebouw88 in Tilburg.
‘Online reserveringssysteem is heel efficiënt’
August de Vocht is directeur van Station88. Sinds wij strategisch partner zijn, heeft hij Tredion gevraagd de ICT-dienstverlening voor Station88 te verzorgen. “Dat is inderdaad een direct gevolg van ons partnerschap”, vertelt August. “Wij hadden geen concrete vraag op ICT-gebied, maar door onze hechte contacten kregen we wel veel vertrouwen in Tredion.” De toegevoegde waarde kwam met name naar voren toen de ICT eenmaal door Tredion verzorgd werd. August: “Een goed voorbeeld is het reserveringssysteem voor onze presentatie- en overlegruimtes. Tredion heeft met Microsoft Bookings voor een online tool gezorgd: het plannen en beheren van reserveringen verloopt heel efficiënt. Het integreert met andere programma’s, zoals Outlook en Teams: dat is echt een winstpunt!”
‘Aanvullende security opties’
Marc van Erp is onze accountmanager voor Station88: “Het is tof om de ICT voor zo’n innovatieve partner als Station88 te beheren. Wij hebben werkplekken ingericht en telefonie verzorgd: Station88 werkt met Microsoft 365 volledig in de cloud. Daarnaast maken ze gebruik van diverse security opties, waaronder de Artificial Intelligence e-mailbeveiligingsoplossing. Dat is een aanvulling op de e-mailbeveiliging binnen onze e-mailbeveiligingstrategie.”
‘Excellente service als toegevoegde waarde’
August: “De toegevoegde waarde van Tredion schuilt wat mij betreft in de excellente service die ze bieden. De helpdesk springt er echt uit: altijd bereikbaar ‘echte’ mensen aan de lijn en ze komen altijd met een oplossing. Als enige Apple-gebruiker hier, hebben ze een manier bedacht waardoor ik moeiteloos van alle software gebruik kan maken. Daarnaast komen ze met tips en tricks voor de bel-infrastructuur.”
De service van Tredion gaat verder dan ad hoc oplossingen bieden en desgewenst terugbellen. August: “We bundelen onze krachten door samen kennissessies te organiseren. Op dit moment staan er vijftien workshops op de kalender. We hebben die workshops praktisch ingestoken: medewerkers wordt uitgelegd hoe zij functioneel gebruik kunnen maken van allerlei tools, zoals Teams, OneDrive of een wachtwoordmanager. Daarnaast organiseren we met Tredion en in samenwerking met de Rabobank in Tilburg een event over cybersecurity en cybercrime. Wij zijn tevreden over Tredion: dat delen we graag met anderen!”
August besluit: “Partnerschap zit in het DNA van Tredion. Meedenken, bijvoorbeeld hoe om te gaan met rechten, en een persoonlijke benadering. Omdat ze ons kennen, weten ze welke ontwikkelingen op ICT-gebied voor ons van toepassing zijn. Daarin adviseren ze goed en brengen ze ons naar the Next Level!”
Ook Next Level ICT?
Neem dan contact met ons op of plan direct een afspraak in. We helpen je graag verder met jouw ICT-uitdagingen!
Plan een afspraak