De basis is vertrouwen
“Door hun backoffice aan ons uit te besteden, krijgen wij automatisch ook de verantwoordelijkheid over de IT-omgeving van onze klanten. In het kort gezegd hebben wij Tredion gevraagd onze eigen IT-omgeving en daarmee ook die van onze klanten te borgen”, vertelt Edward. “Door die vraag”, vervolgt hij, “zoeken wij de grenzen op wat van Microsoft mogelijk maakt.” Roy de Bruijn van Tredion is het daar mee eens: “Onze specialisten worden door die complexe vragen uitgedaagd, wat zij overigens erg leuk vinden!”
Veiligheid is een belangrijk onderdeel van de dienstverlening van Tredion aan Cantrijn. Edward: “Wij zijn verantwoordelijk voor de data van onze klanten. Daarom is het vertrouwen wat wij in onze IT-partner kunnen stellen erg belangrijk. Dat is gelijk het mooie van onze samenwerking, want wij opereren erg ‘dicht op elkaar’. Er is veel persoonlijk contact en de basis is vertrouwen.”
Verschillende systemen
Edward: “In onze ideale wereld bepalen wij de IT-omgeving van onze klanten. De praktijk toont echter aan dat veel verschillende systemen samen komen: Tredion speelt daar flexibel op in. Zij staan ervoor open, maar geven ook heel duidelijk professionele begrenzingen aan. Ze houden ons scherp, waardoor de kwaliteit van dienstverlening niet in het geding komt.”
Tredion heeft op het gebied van thuiswerken weinig werk hoeven verzetten bij Cantrijn. Daar waren ze al ruim voor corona mee bekend. Het is wel een uitdaging de Microsoft-systemen waarvan Tredion gebruikmaakt, zoals Teams, samen te laten werken met alle verschillende systemen van de klanten van Cantrijn. Edward: “Als voorbeeld: wanneer tien verschillende artsen uit tien verschillende ziekenhuizen moeten samenwerken in één systeem, ligt daar een uitdaging. Tredion beheert onze servers. Zij zijn onze centrale partner, de spin in ons IT web!”
‘Onze uitdagingen zijn hun uitdagingen’
“Tredion is met ons een partnership aangegaan! De gedrevenheid, het enthousiasme en de continue bereidheid om met ons mee te denken is onderscheidend. Onze uitdagingen zijn hun uitdagingen. In onze ogen is het eigenlijk een voorwaarde dat de technisch inhoudelijke ondersteuning voor elkaar is en daarin worden we nooit teleurgesteld. Waar mogelijk, maken we gebruik van hun standaardoplossingen. De toegevoegde waarde halen we uit de sessies die we regelmatig met elkaar hebben. Daarin bepalen we samen welke stappen we op IT-gebied kunnen zetten. Nu werken we nog in een hybride omgeving, met servers en de Cloud. Samen denken we na over de alternatieven en daarmee brengt Tredion ook onze dienstverlening naar the Next Level!”
Ook Next Level ICT?
Neem dan contact met ons op of plan direct een afspraak in. We helpen je graag verder met jouw ICT-uitdagingen!
Plan een afspraak
